eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja czy niezgodność - co lepiej? › Re: Gwarancja czy niezgodność - co lepiej?
  • Data: 2010-07-30 18:06:18
    Temat: Re: Gwarancja czy niezgodność - co lepiej?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    s...@a...pl pisze:
    >> Panuje przesąd, że niezgodność jest lepszą formą reklamacji dla
    >> klienta, zwłaszcza że sprzedawca może się na niej "wyłożyć", np. nie
    >> odpowiadając w ciągu 14 dni. Ponadto w ramach niezgodności możesz po
    >> prostu żądać wymiany telefonu, podczas gdy w przypadku gwarancji w grę
    >> będzie wchodziła prawdopodobnie tylko naprawa.
    >
    > Załóżmy, że sprzedawca stwierdza, że nie ma możliwosci naprawy telefonu
    > i nie ma jak w przewidywalnej przyszłosci sprowadzić nowego (tego samego
    > modelu). Co wówczas? Wydaje się, że jedyne wyjście to rozwiązanie umowy
    > sprzedaży. Klient odzyskuje wpłaconą złotówkę :) i pozstaje bez
    > telefonu, ale z aktywacją przez jeszcze wiele miesięcy. Można to jakoś
    > inaczej załatwić?

    W ramach niezgodności można też żądać naprawy.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1