eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja czy niezgodność - co lepiej? › Re: Gwarancja czy niezgodność - co lepiej?
  • Data: 2010-07-30 19:09:22
    Temat: Re: Gwarancja czy niezgodność - co lepiej?
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> Załóżmy, że sprzedawca stwierdza, że nie ma możliwosci naprawy telefonu i nie
    >> ma jak w przewidywalnej przyszłosci sprowadzić nowego (tego samego modelu).
    >> Co wówczas? Wydaje się, że jedyne wyjście to rozwiązanie umowy sprzedaży.
    >> Klient odzyskuje wpłaconą złotówkę :) i pozstaje bez telefonu, ale z
    >> aktywacją przez jeszcze wiele miesięcy. Można to jakoś inaczej załatwić?
    >
    > W ramach niezgodności można też żądać naprawy.

    Wiem. Ale co wtedy, gdy:
    1. Taka naprawa nie jest możliwa (nie są np. dostępne jakieś części).
    2. Jej koszty są za duże dla sprzedawcy (wartość rynkowa telefonu 300zł /
    naprawa 500zł/ sprzedany za 1,22zł).


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1