eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja czy niezgodność - co lepiej? › Re: Gwarancja czy niezgodność - co lepiej?
  • Data: 2010-07-30 17:37:52
    Temat: Re: Gwarancja czy niezgodność - co lepiej?
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Panuje przesąd, że niezgodność jest lepszą formą reklamacji dla klienta,
    > zwłaszcza że sprzedawca może się na niej "wyłożyć", np. nie odpowiadając w
    > ciągu 14 dni. Ponadto w ramach niezgodności możesz po prostu żądać wymiany
    > telefonu, podczas gdy w przypadku gwarancji w grę będzie wchodziła
    > prawdopodobnie tylko naprawa.

    Załóżmy, że sprzedawca stwierdza, że nie ma możliwosci naprawy telefonu i nie ma
    jak w przewidywalnej przyszłosci sprowadzić nowego (tego samego modelu). Co
    wówczas? Wydaje się, że jedyne wyjście to rozwiązanie umowy sprzedaży. Klient
    odzyskuje wpłaconą złotówkę :) i pozstaje bez telefonu, ale z aktywacją przez
    jeszcze wiele miesięcy. Można to jakoś inaczej załatwić?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1