eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja czy niezgodność - co lepiej? › Gwarancja czy niezgodność - co lepiej?
  • Data: 2010-07-30 15:52:39
    Temat: Gwarancja czy niezgodność - co lepiej?
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zakupiłem u operatora telefon komórkowy wraz z aktywacją, niestety okazał
    się on totalnym bublem. Z powodu licznych wad zamierzam go reklamować -
    powstaje pytanie - czy lepiej skorzystać z gwarancji producenta, czy z
    niezgodności towaru z umową? Głównie obawiam się tego, że niektórych
    przypadłości po prostu nie uda się usunąć w serwisie, lub serwis się ich
    nie dopatrzy - i co wtedy? Po ilu naprawach przysługuje mi nowy aparat, ew.
    czy w razie nieusunięcia przez serwis usterek istnieje jakakolwiek prawna
    możliwość częściowego odstąpienia od umowy z operatorem, tzn. wymiana
    telefonu na inny model?

    --
    best regards,
    scream
    Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1