    From: Arek <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ewidencja ludności przed wojną
    Date: Sat, 02 Jan 2010 20:16:18 +0100

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > No taką z fotką miałem. Nie czekałem tygodniami. Zamówiłem i za kilka
    > dni była.

    Zapodaj który to bank. Zweryfikujemy.

    > No i co ci przeszkadza, żeby wtedy okazać PJ?

    To Ty nie wiesz, że w Polsce prawo jazdy NIE jest dokumentem tożsamości?

    > I łatwiej ci iść do domu po DO niż wyjąć PJ z auta?

    Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi.
    Jak wychodzę z domu na pocztę lub do urzędu - gdzie będą chcieli ode
    mnie dowód - to go zabieram.
    Jak wychodzę w innych sprawach to go nie zabieram.
    Prawo jazdy zaś sobie leży cały czas w aucie, którym notabene rzadko
    jeżdżę bo wszędzie mam na tyle blisko, że chodzę pieszo.
    Gdzie leży istota Twojego problemu z tym związana?

    > Po pierwsze primo: Nie zawsze.

    Tak? To ja się nigdy nie spotkałem, żeby nie sprawdzali.

    > Po drugie primo: A co mają sprawdzić, skoro DO masz w domu, a PJ mówisz,
    > że nie chcesz mieć?

    Przedstawiam się a oni sprawdzają w swojej bazie czym mam prawo jazdy.
    Trudne?

    > No właśnie, tu się zgadzamy. 1 wspólny ID to łącznie z kartami z makro,
    > multikina, BP i Neste. To jest moje marzenie.

    Cienkie te Twoje marzenia.
    Przecież wystarczyłoby żeby zeskanowali Twoje oko i nie musiałbyś nosić
    żadnego plastyku. To jest dopiero marzenie godne totalitarysty!

    > A co takiego trudnego w noszeniu ID?

    Już samo to, że jest łatwiej go nie nosić, prawda?

    > Utrudnianie sobie życia w imię oporu przeciwko mitycznemu cieżmiężcy
    > jest dość żałosne. Lepiej byś się skupił na niechęci do totalitarnego
    > prawa w stylu Prawo Autorskie, które czyni z każdego obywatela
    > przestępcę i jest jednym z podlejszych praw na świecie.

    Skupiłem się, nawet wniosłem pozew przeciwko M$ za oszukiwanie ludzi, że
    sprzedaje im (sic!) licencję.
    Co Ty zrobiłeś?

    > Nie wiem po czym tak sądzisz.

    Moje diamentowe kule mi podpowiadają, że Twoja pensja to nasza krwawica
    z podatków. Co właśnie oznacza, że Ty nic w Tym Państwie nie
    utrzymujesz, lecz my Ciebie. I nie ma żadnych Twoich pieniędzy na żaden
    system, tylko nasze.

    > Choć pewnie masz rację, bo gdzie mi tam do
    > ciebie. Nawet w pierdlu nie siedziałem za przekręty.

    Ja też nie.
    Ale ta żałosna śpiewka o pierdlu przypina mi kogoś.

    zdrówka
    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com