  • Data: 2010-01-03 13:57:46
    Temat: Re: Ewidencja ludności przed wojną
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek napisal:
    > Uczysz, edukujesz i jeszcze masz na nią czas?

    Ehm, wtrace trzy grosze. Jezeli jest edukatorem
    budzetowym to MUSI prowadzic dzialalnosc gospodarcza,
    bo edukacja w Polsce jest od dwudziestu lat Z ZALOZENIA
    polityczneg finansowana na poziomie glodowym.

    Nauczyciel/nauczycielka MUSI:
    a) miec bogatego malzonka, albo
    b) zarabiac dodatkowo, albo
    c) rzucic ten ciekawy, dajacy sporo satysfakcji, ale nedznie
    oplacany zawod w cholere.

    A potem sie dziwimy, ze kolejne roczniki sa coraz bardziej
    debilne. A to tylko liberalowie wyciagneli wnioski z upadku
    komuny i bardzo dbaja o to, aby nie doczekac sie z kolei
    wlasnych pogrobowcow. Komuna ich sobie wyhodowala w calkiem
    niezlym systemie edkacyjnym. Liberalowie zadbali, aby ten
    system zaglodzic. I chodzi mi tu o bardzo wysoki szczebel
    decyzyjny: ministerialno-rzadowy. Samorzady nie maja tu wiele
    do gadania, bo tzw. dotacja edukacyjna jest humorystyczna.

    A tak mialo byc pieknie, co? Program lizbonski o doganianiu
    USA, program bolonski o wspanialej edukacji wyzszej.
    A wyszlo jak zwykle... :/
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek