  • Data: 2010-01-03 12:10:31
    Temat: Re: Ewidencja ludności przed wojną
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek pisze:
    > To juz bylo dawno. Ta czesc rozmowy zeszla na Twoje zdziwko, ze nie
    > uzywam prawa jazdy w urzedach i poczcie.

    Nic nie zeszło. Cały czas analizuję sytuację mojego pomysłu i próbuję
    obalić Twój strach przed jednym ID zamiast 17.

    > Byłem na kilkudziesięciu rozprawach, na żadnej sędzia nie chciała
    > żadnego dokumentu tożsamości od nikogo, nawet od świadków.

    wszedłeś na nie z ulicy, nikt cię nie znał, powiedziałeś ,,jestem
    wacek''? A może bazowała na tym, że znała oskarżonego

    > To są jeszcze rejony gdzie nie działa komórka albo stacjonarna sieć albo
    > satelita?

    Może i nie ma, ale jak na razie radiowozy nie mają dostępu do sieci.
    Poza tym, sam dostęp fizyczny-techniczny to jeden z aspektów. A co z
    odpowiednio działającym systemem udostępniającym te dane bankom, sklepom
    itp. bo przecie DO używasz nie tylko w zetknięciu z policjantem.

    > Kiepskie masz zdanie o bliskich.

    bliźni to nie od razu bliski.
    A to, żeby miłować bliźniego swego jak siebie samego to wezwanie do
    socjalizmu, a nie do naiwnego ufania w ich bezgrzeszność. Bez grzechu to
    chyba nawet Maryja nie była, choć część osób wnioskuje iż tak.

    > A ja twierdzę, że większość by nie oszukiwała. I tak se możemy.

    se możemy, ale napisałem przecie, że: ,,A jak nie większość, to na pewno
    bardzo znaczna liczba''. Więc nie jest istotne czy oszukuje 51% czy 28%
    czy 10%. Taki już jest problem tego świata, że zło nawet w mniejszości
    jest silniejsze. Zamka w drzwiach domowych też nie masz, bo przecie
    większość sąsiadów cię nie okradnie?

    > hehe... czyli też za pieniądze z MOICH podatków. Jakbyś nie zauważył to
    > Polska jest w UE.

    No i? Twoje podatki na to nie idą, tylko dotacje unijne, które UE daje
    na rozwój Polski.

    > Fajnie się ustawiłeś ;)

    No nie do końca fajnie, bo te unijne faktycznie świetnie płacą, ale
    rzadko są. Za chudy w uszach jestem, żeby seryjnie za taką kasę robić.
    Ale w ogólności nie narzekam na dochody, więc to tak na marginesie.

    > A gdzie jest ta część niepłacona z naszej krwawicy?

    Choćby z prowadzonej działalności gospodarczej.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek