  • Data: 2010-01-03 11:16:38
    Temat: Re: Ewidencja ludności przed wojną
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > Więc odpowiadam, że ja miałem kartę z mBanku z moją fotką.

    Ale na pewno nie w kilka dni a w 3 do 4 tygodni.
    Zacytuję moją rozmowę z mbankiem:

    "Po złożeniu wniosku o przyznanie karty kredytowej będzie Pan otrzymywał
    informacje o etapach rozpatrywania wniosku na podany adres mailowy. Po
    podjęciu decyzji kredytowej należy podpisać umowę kredytową. Umowa
    zostanie przekazana przez agenta, który skontaktuje się z Panem celem
    umówienia się na spotkanie, podczas którego dojdzie do podpisania umowy
    o przyznanie karty i odebrania innych niezbędnych dokumentów. Po
    dostarczeniu dokumentów do banku i po ich pozytywnej weryfikacji karta
    jest generowana i wysyłana pocztą na adres przeznaczony do
    korespondencji. Czas jaki upłynie od momentu złożenia wniosku do
    otrzymania karty wynosi ok. 3-4 tygodni "

    > No i cała dyskusja się zaczęła właśnie od tego, żeby się dało i żeby był
    > 1 dokument.

    To juz bylo dawno. Ta czesc rozmowy zeszla na Twoje zdziwko, ze nie
    uzywam prawa jazdy w urzedach i poczcie.

    > No to, że jakby policjant ci na słowo nie uwierzy, bo znajdzie się
    > ,,paru'' takich, co będą kłamali.

    Byłem na kilkudziesięciu rozprawach, na żadnej sędzia nie chciała
    żadnego dokumentu tożsamości od nikogo, nawet od świadków.

    Sędziowie mogą to i policjanci też, prawda?

    > Umożliwia masowo, za taką cenę, żeby takie czytniki mogły być wszędzie?

    Tak.

    > No i jak rozwiązać połączenie z danymi? Wszędzie musiałby być dostęp do
    > bazy danych. Mam wrażenie, że jednak nie umożliwia.

    To są jeszcze rejony gdzie nie działa komórka albo stacjonarna sieć albo
    satelita?

    > Bo śmiem twierdzić, że większość by oszukiwała.

    Kiepskie masz zdanie o bliskich.

    > A jak nie większość, to na pewno bardzo znaczna liczba
    > i to rosnąca niestety w obliczu braku weryfikacji.

    A ja twierdzę, że większość by nie oszukiwała. I tak se możemy.

    > Część moich działań zawodowych to owszem, praca w instytucji opłacanej
    > przez gminę. Ale akurat w tej części nie podejmuję działań związanych z
    > edukacją w tematyce PA. Najbliższe tego typu działania będę podejmował
    > za pieniądze z dotacji europejskich.

    hehe... czyli też za pieniądze z MOICH podatków. Jakbyś nie zauważył to
    Polska jest w UE.
    Fajnie się ustawiłeś ;)

    > Moje zarobki składają się z różnych składników. Składnik wypłacany przez
    > Gminę to tylko część.

    A gdzie jest ta część niepłacona z naszej krwawicy?

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com