  • Data: 2010-01-03 12:31:36
    Temat: Re: Ewidencja ludności przed wojną
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > Nic nie zeszło. Cały czas analizuję sytuację mojego pomysłu i próbuję
    > obalić Twój strach przed jednym ID zamiast 17.

    Ale ja nie chcę żadnego.

    > wszedłeś na nie z ulicy, nikt cię nie znał, powiedziałeś ,,jestem
    > wacek''? A może bazowała na tym, że znała oskarżonego

    Może i oskarżonych/pozwanych znała , ale świadków nie.
    Nigdy nie spotkałem się z sytuacją by sędzia chciał dokumenty tożsamości.

    Skoro w sądzie tak można to i wszędzie indziej też.

    > Może i nie ma, ale jak na razie radiowozy nie mają dostępu do sieci.

    A to ja niby nic nie wiem?
    Oświecę Cię - mają dostęp do sieci.

    > Poza tym, sam dostęp fizyczny-techniczny to jeden z aspektów. A co z
    > odpowiednio działającym systemem udostępniającym te dane bankom, sklepom
    > itp. bo przecie DO używasz nie tylko w zetknięciu z policjantem.

    Każdy niech se sam robi dla takich jak Ty.
    Przypomnę, że to dla Ciebie bo ja nie potrzebuję takich totalitarnych
    "wynalazków".

    > Bez grzechu to chyba nawet Maryja nie była,
    > choć część osób wnioskuje iż tak.

    Dogmat dotyczy poczęcia się Maryi bez grzechu pierworodnego.

    > se możemy, ale napisałem przecie, że: ,,A jak nie większość, to na pewno
    [..]

    Nawet jak bedzie 50% to co mnie to obchodzi? Niech karają tych co
    oszukują i wszystko na temat.

    > No i? Twoje podatki na to nie idą, tylko dotacje unijne, które UE daje
    > na rozwój Polski.

    Obudź się wreszcie - Polska to CZĘŚĆ Unii Europejskiej.
    I moje podatki idą jak najbardziej na dotacje unijne.
    To nie jest kasa od KOGOŚ z zewnątrz.

    > Choćby z prowadzonej działalności gospodarczej.

    Uczysz, edukujesz i jeszcze masz na nią czas?

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com