  • Data: 2010-01-03 02:09:58
    Temat: Re: Ewidencja ludności przed wojną
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > mBank. od lat. To, że Tobie nie przyznają, to nie moja wina. Ja mam
    > zdolność kredytową.

    mbank ma karty personalizowane!?
    I to od lat!?
    Ciekawe.
    To pewnie platynowa lub czarna jest dla Ciebie?

    > Ale rozmawiamy o tym, żeby to było jedno.

    Nie. Powiedziałeś, żebym używał prawo jazdy zamiast dowodu osobistego.
    A tak się nie da.

    > A ja się spotkałem. So....

    Ty to w ogóle wyjątkowy jesteś.
    Dostajesz personalizowane karty z mbanku w parę dni, akceptują Ci prawo
    jazdy zamiast dowodu i przy kontroli policja nie sprawdza Cię w bazie.

    Normalnie jakbyś zawitał do nas z innego wymiaru.

    > Oczywiście, bo naród składa się z samych kryształowo uczciwych obywateli
    > i zupełnie nie będzie podawania cudzego nazwiska.

    A co ma do rzeczy z kogo składa się naród?

    > No jakby technika to umożliwiała, to w sumie byłoby idealnie. W końcu

    Umożliwia i to od lat, więc jak? Wzrosły Twoje marzenia?

    > Niestety inni ci na słowo nie zaufają.

    Bo?

    > Nie na darmo Mark S. zbił majątek na usługach poświadczania tożsamości i
    > od zera awansował na milionera.

    Nie wiem kto zacz i co mi do niego.

    > Edukowałem i edukuję.

    Ach! Czyli dobrze moja diamentowa kula mówiła, żeś budżetowiec.

    > No to widzisz, mylą się. pewnie temu, że sztuczne.

    Syntetycznie uzyskane.
    I niczym się nie różnią od tych kopalnych.

    > Bo ja ciężko pracuję na swoją pensję i swoje podatki płacę.

    Nie ma znaczenia czy i jak ciężko pracujesz - Twoja pensja jest
    z moich podatków, więc Ty niczego nie utrzymujesz ze swoich
    pieniędzy.

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com