eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy to jest oczywista pomyłka z art. 44 ust. 3 ustawy o zamówieniach publicznych › Re: Czy to jest oczywista pomyłka z art. 44 ust. 3 ustawy o zamówieniach publicznych
  • Data: 2011-04-26 18:02:45
    Temat: Re: Czy to jest oczywista pomyłka z art. 44 ust. 3 ustawy o zamówieniach publicznych
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-26 19:46, Gut pisze:

    > Przepraszam bo się pogubiłem czy sądzicie więc, że odrzucenie oferty
    > przez "trzy miejsca po przecinku", jest zgodne, niepodważalnie i
    > jednoznacznie z prawem?
    >
    > Co w takiej sytuacji powiecie np. o wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z
    > 26 stycznia 2009 r., sygn. akt KIO/UZP 8/09
    > albo KIO/UZP 475/08

    Przejrzałem oba wyroki i dotyczą one takiej sytuacji, gdzie _ostateczna_
    cena była podana prawidłowo (z dwoma miejscami po przecinku) a
    zastrzeżenia budziło jedyne używanie większej dokładności przy cenach
    _jednostkowych_.
    W obu przypadkach uznano, iż jest to dopuszczalne.
    Ciekaw jestem czy istnieje podobny wyrok dla przypadku gdyby cena będąca
    podstawą do wyboru oferty była z trzema lub więcej miejscami po
    przecinku mimo wyraźnego zapisu w SWIZ że tak być nie może.

    --
    spp