    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <hkhorv$n9v$1@node1.news.atman.pl> <i74bn.18$y13.8@newsfe10.ams2>
    <hkj423$uhb$1@node1.news.atman.pl> <NUdbn.22196$8K4.3089@newsfe15.ams2>
    <hkk2hn$5lp$1@node1.news.atman.pl> <hkk4dd$r9m$3@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <o...@4...net>
    <hkkd1p$5ud$3@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <t477nw8plbk3.1775e8rj6kela$.dlg@40tude.net>
    <_5mbn.203614$4N3.80201@newsfe06.ams2>
    <1...@4...net>
    <5_Tbn.66210$RP4.44363@newsfe03.ams2>
    <dwhl47ysstbw.1qpsfqsm02ehh$.dlg@40tude.net> <4...@n...home.net.pl>
    <1w2ywoza194n$.12ri86q3ugkv0.dlg@40tude.net>
    <s...@p...org>
    <e...@y...googlegroups.com>
    <W42cn.300080$Jg5.128393@newsfe02.ams2>
    <0...@k...googlegroups.com>
    Subject: Re: Co grozi za nieplacenie pracownikowi za prace?
    Date: Tue, 9 Feb 2010 13:24:04 -0000

    "BK" <b...@g...com> wrote in message
    news:0e5796fd-f8bb-4718-88c1-6cb2ea5c3561@k41g2000yq
    m.googlegroups.com...
    On 9 Lut, 01:35, "pmlb" <p...@d...com> wrote:

    > Sam podaje tony informacji nie popartych zrodlami - w odpowiedzi na
    > podanie zrodla kaze nam szukac samodzielnie, w odpowiedzi na zrodla
    > pokazujace, ze jest inaczje niz twierdzi mowi, ze jestesmy matoly bo
    > zrodla sa niewiarygodne lub zmanipulowane.
    >
    > Dane, zwlaszcza statytyczne maja to do siebie, ze ulegaja zmianiom.
    > Potrafisz to zrozumiec?
    > Jesli nie to przykro mi... na tym sie nie znasz....

    To pokaz dane statystyczne z przed tejndrastycznej zmiany ;)

    Jaki problem zamknac nam wszystkim usta i pokazac te statystyki CIA,
    ktore pokazywaly jak bogada i rozwinieta jest KRLD? :)

    Jeden link, jedno wiarygodne zrodlo i masz nas z bani :)

    To nie chodzi o linka, ale o to by ludzie zaczeli sami weryfikowac nie tylko
    co ja powiem ale tez a przede wszystkim tez co pisza media "opiniotworcze"
    bo "pomylek" mediow znam mase!
    Nie wiem czy uda sie odnalesc tamte dane, ja tez o tych danych dwoiedzialme
    sie poprzez inne formu i wowczas po sropawdzeniu faktycznie umieralnosc na
    1000 osob w Korei polnocnej byla wyzsza niz w Polsce (byc moze nowe dane za
    ten rok beda inne ze wzgldu na duzy pomor tej zimy w Polsce)
    Najbardziej przeazajaca rzecza, jest bezwzgledna wiara w to co media
    "opinotworcze" przedstawiaja.
    Ja sie o tym przekonalem jak pisalem niejednokrotnie.
    Z tego co widzialem dane sa z polowy roku 2009 a ja o tych danych czytalem
    najmniej rok temu, wiec sa zupelnie inne. Moze jest mozliwosc dogrzebania
    sie na tych stronach do histori poprzednich liczb.
    A to zawartosc portali sie zmienia... coz, kiedys byl to rok okolicy 1996
    lub 1997 na raczkujacym onecie:) byla taka zakladka historia lub taka
    namiastka encyklopedi (moze kos pamieta) tez kiedys czytalem tam oficjalna
    historie Afganistanu, ku mojemu zdziwieniu w roku 2001 a wiec najzadu
    amerykasnkiego na Afganistan historia Tego kraju bylo o 180 stopni inna:))
    Niestety nie mam zadnego archiwum to potwierdzjace.
    Pomylek takich gifgantow jak CNN to znalazlem najmniej 3. Najbardziej znan w
    europie to sprawa zamieszek w Serbi:) w CNN zamiast realne zamieszki w Serbi
    pokazalo bojke moldziezy z policja z Budapesztu rok wczesniej:) po
    naglosnieniu sprawy material na CNN byl obardzony zapisem "tymaczsowo
    niedostepne":))
    Druga razaca sprawa to zbombardowanie rynku w jednym z miast Gruzinskich
    przez Rosjan, gdzie wg. CNN mialo zostac zmasakrowanych ok 80sieciu cywili.
    Na drugi dzien z tego bazaru, alJazzera i RT przeprowadzily transmisje
    Live:)) efekt, ze stron CNN material znikl obardzony slynnym zapisem:)
    Nie mam linkow, czasami linki to nie wszystko. Najwazniejsze to nie dac
    sobiwe wody z muzgu robic i weryfikowac co napisza lub co pokaza.