  • Data: 2010-02-09 13:44:38
    Temat: Re: Co grozi za nieplacenie pracownikowi za prace?
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-02-09 13:57, Użytkownik pmlb napisał:

    > Tak, masz racje dzis jest rewelacyjnie, polska jest 6-ta portega europy,
    > w polce kryzys to obce slowo, nieznane. Tylko, ze w Polsce tej zimy juz
    > zamarzlo ponad 300 osob (ostatni taki pomor z wychlodzenia to okupacja

    Za komuny kazali mi czekać w kolejce na mieszkanie 18 lat,
    ale zmienił się ustrój przestali dawać mieszkania pijakom
    i leserom za przynależność do klasy robotniczej a umożliwili
    normalnie pracującym ludziom ich kupno. Zapracowałem, kupiłem
    więc mam. A jak ktoś z powodu wstrętu do pracy nie pracuje
    a z powodu wstrętu do trzeźwości nie skorzysta z przytułku
    to niech sobie w spokoju zamarźnie w jakiejś zaspie.

    > hitlerowska. Ale nie wazne, jest cudownie! Jest wplnosc, liberalizm,
    > banki kasuja za wszystko, za oplaty placi sie haracz. jest pieknie, nie
    > ma fabryk, nie ma nic! Czasem mam wrazenie, ze w Polsce rzadzi taki
    > Kononowicz, zreszta Boni a raczej Bielecki Jan Krzystof powiedzial, ze
    > trzeba wszystko zburzyc:)) A z Kononowicza sie smieja:)))

    Są fabryki, faktycznie jest ich mniej niż kiedyś ale i ten szmelc
    który kiedyś był rarytasem dziś nie jest. Więc i część fabryk
    nie jest potrzebna.

    > Dzis w Polsce Pod rzadmi disnejlandu Kaczor&Donald jest cudownie, jak w
    > kreskowce:) Policji roznego typu powstalo wiecej niz za caly okres PRL
    > no lae coz, za PRL u bylo brudno, cimno, zimno, zle, ludzie glodowali,
    > jedli trawe i kore, mieszkali w ziemiankach, kartoffle jdli porsto z
    > pola po otarciu o portki taki byl glod...

    W kwestii służb mundurowych to sobie lepiej sprawdź bo znowu się
    ośmieszasz. Za komuny było więcej wojska i policji niż dziś
    jest wojska, policji wszelakich odmian ze strażą miejską włącznie
    i ochroniarzami z prywatnych firm.

    > Szkoly tylko dla elity byly... a milicja strzlala jak chciala i do kogo
    > na ulicy bezkarnie a co...

    Pod kopalnia Wujek strzelali bezkarnie, na wybrzeżu też strzelali
    bezkarnie. A studia były dla elity, dzieci partyjniaków dostawały
    się z automatu a wszystkim innym zamiast na stopnie patrzyli na
    tzw. punkty.

    > Poza tym, ze komuny w Polsce nigdy nie bylo mas zracje... dzis jest
    > cudownie. Kolorowo, mamy a raczej macie tyle kanaow w tv i to kolorowe,
    > nie wazne, ze 80% to reklamy wy lubicie raklamy bo sa takie fajne:)
    > Tylko na koniec powiedz mi:
    > dlaczego Polska jest postrzegana przez innych jak kraj z pogranicza
    > Bialorusi i Azerbejdzanu?

    Widac graniczy z jednym z wymienionych. :-)

    > Dlaczego najlepsza uczelnia w Polsce plasuje sie w 4 setce uczelni
    > swiatowych? Aha wiem, to nie wazne liczy sie, ze w Polsce nie ma kryzysu
    > i polska to 6-ta potega ... prawda?

    A z jakiego powodu miała by być w pierwszej ?

    > Nie wazne tez jest to, ze polska zajmuje jedno z ostatnich miejsc pod
    > wzgledem bezpieczenstwa na dogach w europie... ale w opni polskow to
    > polacy sa njlepszymi kierowcami na swiecie:)

    Bo są, przy takim stanie dróg to kilka innych nacji miało by te
    straty drogowe sporo wyższe.

    > Tylko w Polsce ludzie martowa sie o to czy dana firma zarobi:))) w
    > innych miejscach na ziemi jest odwrotnie, to ludzie martwia sie o swoje
    > nie o firme.

    U nas jest więcej ludzi mądrych którzy wiedzą że jak firma
    będzie miała zlecenia to oni będą mieli pensję a może i podwyżki
    jak nie będzie miała to oni będą musieli szukać innej pracy.
    A ty tego nie wiedziałeś ?

    > Piszesz o frustracji - pewnie masz racje, bo jak sie nie zloscic skoro
    > Polska w ciagu 20 lat zjechala o dobre 50- lat wstecz? Potrafisz to
    > dostrzec? Co masz dzis Polskiego w Polsce? Nawet rzad nie dziala dla
    > dobra narodu a pod muzyke obcych prywatnych bankow. Nie widzisz tego?
    > Moze masz prace, zarabiasz pewnie jakies 3000 na reke, i co? Kupiles dom
    > na raty? Moze rodzicie pomogli? I co dalej? Jakie perspektywy? Jak firma
    > w ktorej pracujesz padnie lub cie zwolni co dalej? Aha wiem, powiesz, ze
    > to przez komune:)))

    Za komuny TV kosztował 6 czy 12 miesięczną pensję, pierwszy komputer
    kupiłem w pewexie za równowartość rocznej pensji, byle radio
    tranzystorowe kosztowało prawie miesięczną pensję, stereofoniczne
    kosztowało kilka pensji.
    Rusz tyłek i sprawdź za ile mogę to kupić dzisiaj.
    A potem jeszcze pomyśl o towarach których za komuny nie miałem
    szans kupić jak mieszkanie czy samochód. Pamiętasz ile lat
    pracy kosztował 125p czy 126p ?

    > Popatrz na Czechy! W 1992 roku takie gwiazdy jak Boni, Bielecki mowil,
    > ze nalezy zaczac reformy bo niedlugo ZEJDZIEMY do pozimou Czechoslowacji
    > (jeszcze wowczas byli razem) potrafisz to zrozumiec?
    > Potem zamieniono Czechoslowacje na Rumunie, Bulgarie a ostanio moi sie o
    > tym, ze zejdziemy do poziomu Bialorusi.... I na ma powodu do frustracji?

    Ciekawy jestem kiedy zrozumiesz że ja nie twierdzę że u nas jest
    idealnie, ja twierdzę że jest lepiej niż za komuny.

    > Tym wiekszy, ze od 20 lat masz te same mordy zlodziejskie w rzadzie!
    > Tylko szyldy sie pozmienialy. Tak naprawde po nazwiskach, mordach to od
    > 20 lat rzadzi w Polsce PO,. PiS, SLD, PSL. I zatrwarzajace, oni maja
    > ponad 90% poparcia wg. sadazy. To raczej pozytywnie o ludziach w Polsce
    > nie mowi.

    Takich przedstawicieli w sejmie, rządzie i partiach mamy na jakich
    zasłużyliśmy sobie w czasie kolejnych wyborów.