  • Data: 2010-02-09 17:27:44
    Temat: Re: Co grozi za nieplacenie pracownikowi za prace?
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 9 Feb 2010 16:08:51 -0000, pmlb napisał(a):

    > Gowno prawda!
    > Srednia oczekiwania na mieszkanie to ok 5-7 lat.
    > Byly odchyly jak piszesz z 18 lat ale to dotyczylo Warszawy i atrakcyjnych
    > lokalizacji.

    No to ciekawe jakim cudem moja matka czekała najpierw 10 lat w Tarnobrzegu,
    a potem jeszcze 4 w Grójcu. To musiały być bardzo pożądane lokalizacje!

    > Koleja bzdura, zmienil sie ustroj i teraz na mieszkanie czeka sie nie mniej
    > niz 50 lat:))
    > Ostatnio tak jakis madry z gdanska powiedzial, ze na mieszkanie komunalne
    > czeka sie ok 50 lat:)))

    Naprawdę? Od wojny na to czekali?
    http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Gdansk-bloki-kom
    unalne-zdewastowane-po-trzech-miesiacach-n36689.html
    Jak zwykle nie masz pojęcia o czym piszesz.

    > I tez dostawli mieszkania. Kupic mozna bylo zawsze i ceny byly nizsze niz
    > dzis. W okresie 1980-1989 by kupic takie w bloku w warszawie mieszkanie
    > nalezalo popracowac ok 8 miesiecy w UK... ile dzis trzeb apracowac na
    > podobne?

    A wiesz dlaczego? Bo miesięczna pensja lekarza w Polsce była niższa niż
    dniówka robola w UK.

    > Dzis wojsko nie jest juz obowiazkowe, widzisz nawet wojsko rozwalono...

    LOL

    > Jak firma nie ma zlec to znaczy, ze zarzad lub wlasiciel sie nie nadaje na
    > biznesmena - koniec kropka.

    Albo nie ma dla niej miejsca na rynku i musi zostać zlikwidowana. Tak jak
    warsztaty szewskie, kuźnie czy fabryki lamp elektronowych do elektroniki
    powszechnego użytku - było minęło.

    > Maluch to ok 70k zl. Srednia pensja w tych czasach to jakies 4 do 6 tysiecy
    > zl. Czyli liczac bezposrednio za ok rok-poltorej mozna bylo kupic nowego
    > malucha. - cos jeszcze?

    To jeszcze tylko napisz, w którym Polmozbycie stały do wzięcia od ręki. Bo
    cena to jedno, a możliwość zakupu to drugie. Za malucha z przedpłaty na
    giełdzie od ręki dostawało się dwa lub trzy razy więcej kasy. Bo część
    przedpłat nigdy nie została zrealizowana i później można je było wymienić
    na ulgę celną przy sprowadzaniu jakiegoś grata.

    > Dzis najtanszy nowy samochod to ok 30kzl czyli liczac srednie 1800zl
    > wyjdzie ci ok. 16 miesiecy.

    Też na przedpłaty z terminem realizacji "po opanowaniu przejściowych
    trudności"?

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek