    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Aspekt prawny podsluchiwania opiekunki do dziecka?
    Date: Thu, 01 Jul 2010 01:24:56 +0200
    <4...@n...home.net.pl> <i01nqv$8l0$1@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <i01qm4$hu5$1@news.onet.pl>
    <4c2496a0$1@news.home.net.pl> <i07ik2$f9e$1@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <i09hcp$5pe$1@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <i09m1e$js1$1@news.onet.pl>
    <duxgbqjr3stm$.lcja4cz11d1m.dlg@40tude.net> <i09ptn$au$1@news.onet.pl>
    <sv66pdma6s2f.1wjoo1mep5izg$.dlg@40tude.net> <i0cchp$h1c$1@news.onet.pl>
    <4c29b9d0$0$19168$65785112@news.neostrada.pl> <i0cfhq$phq$1@news.onet.pl>
    <2291di4rhcsz$.17yck2csh58xv$.dlg@40tude.net> <4...@n...home.net.pl>
    <1hgtjntjs062y.8yrp25ulkozj$.dlg@40tude.net>
    <i0d1jb$l5o$2@node1.news.atman.pl> <4c2adf39$1@news.home.net.pl>
    <i0euil$vu4$1@node1.news.atman.pl> <4c2b030b$1@news.home.net.pl>
    <i0fro4$4e9$1@node1.news.atman.pl> <4c2ba448$1@news.home.net.pl>
    <i0gd8p$7a2$1@node1.news.atman.pl> <4c2bbc49$1@news.home.net.pl>

    Dnia 2010-06-30 23:51, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Jak chcesz składać pozew, to zapewne masz jakieś wsparcie w przepisach.
    > Tupanie nóżką w sądach raczej nie działa - musisz wykazać, co zostało
    > naruszone, w jaki sposób i przez kogo.

    Naruszony został mój wizerunek poprzez nagranie filmu i opublikowanie
    go w internecie. Przez nagrywającego (to ty) i publikującego,
    o to jesteś podejrzany.

    > Jak znajdziesz nagranego siebie w bliżej nieokreślonym miejscu w kraju -
    > pozwiesz rząd? W końcu to on niby odpowiada za kraj ;->

    Jak znajdę w "bliżej nieokreślonym miejscu" to nie bardzo mam
    kogo pozwać, jak w miejscu określonym to mam.

    > Patrz wyżej.

    :-)

    > Primo: detal techniczny.
    > Secundo: teleobiektyw i też się da.

    Ktoś ten teleobiektyw zainstalował (lub zlecił instalację) i
    sygnał puścił (lub zlecił puszczenie) do miejsca gdzie mogła
    to nagrać osoba trzecia.
    Jak sobie instalujesz monitoring to prawo tego nie zabrania
    ale ty jako właściciel jesteś odpowiedzialny za wykorzystanie
    nagranego materiału zgodnie z prawem. Publikacja pikantnych
    fragmentów nagranego materiału w internecie nie należy do
    metod "wykorzystania zgodnie z prawem"