  • Data: 2010-07-01 12:32:55
    Temat: Re: Aspekt prawny podsluchiwania opiekunki do dziecka?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF pisze:

    > Skoro tutaj zgoda to poprzedni fragment też, myśl logicznie.

    Ja myślę logicznie. Ty masz problem z myśleniem w ogóle.

    > Twoja instalacja nagrała, ty wystąpisz jako nagrywający czyli
    > osoba odpowiedzialna za powstanie filmu.

    Primo: instalacja nie powstała w celu nakręcenia tego konkretnego ujęcia.

    Secundo: nadal czekam na podstawę prawną, której jakoś nie możesz podać...

    > Ja nie mam uprawnień, policja owszem.

    Nie mój problem.

    > Podejrzewać mnie możesz. Tyle że w tym kraju nie znajdziesz takiego
    > głupiego sędziego który uwierzy że idąc na imprezę do ciebie z
    > kochanką/sekretarką/asystentką zabrałem ze sobą kamerę od monitoringu
    > (inna jakość niż z normalnej kamery), nagrałem materiał mnie

    ROTFL

    Kompromitujesz się.

    "Specjalna odmiana jakości" po której się rozpoznaje, że to do monitoringu?

    > kompromitujący i opublikowałem go w sieci.

    Chciałeś wyłudzić kasę.

    > A w tym czasie w twoim domu gdzie nagranie zostało zrobione funkcjonuje
    > system monitoringu ale materiał (wedle twojej teorii) na pewno nie
    > został na nim nagrany lub ty nie jesteś odpowiedzialny za jego
    > powstanie. :-)
    > Zastanów się nad tym na spokojnie.

    Nie wiem, czy został nagrany, bo nie stwierdziłem żadnego włamania, więc
    nie czułem potrzeby przeglądania nagrania z instalacji powstałej
    _w_celu_ wykrywania sprawców włamań.

    > Jak przegrasz sprawę o nagranie ze mną to sobie będziesz ten
    > rząd pozywał o niedobre dla ciebie prawo. :-)

    Robisz uniki.

    > Generalnie pisze prawdę.

    Piszesz brednie. I nie tylko ja ci to wytykam.

    > Bardzo złe porównanie.

    Bo?

    > Siekierą kogoś zabije jeden człowiek
    > i właściciel może o tym nie wiedzieć,

    Mogło zabić kilku. I teoretycznie właściciel mógł wiedzieć.

    > w przypadku filmu z
    > monitoringu film został nagrany przez ciebie lub twoją
    > instalację, wiedziałeś że został nagrany i nie zrobiłeś nic
    > aby nie został wykorzystany niezgodnie z przeznaczeniem.

    A ty nie zrobiłeś nic, żeby siekiera nie została wykorzystana do
    morderstwa. Trzeba było jej pilnować.

    > Jesteś co najmniej współwinnym.

    Ty morderco! Nie dopilnowałeś narzędzia, które stało się narzędziem zbrodni!

    > Bo w trakcie śledztwa może się okazać że film był opublikowany
    > spod twojego adresu IP i teraz udowodnij że to nie ty tylko
    > jakiś technik od konserwacji. :-)

    Będzie na monitoringu, że wtedy wlazł :-P