  • Data: 2010-06-30 21:51:05
    Temat: Re: Aspekt prawny podsluchiwania opiekunki do dziecka?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF pisze:

    > Zastanów sie przez chwilkę, znajduje w sieci filmik jak figluje
    > ze znajomą u ciebie w mieszkaniu. Jeśli mam do ciebie jakiś
    > szacunek spytam jak do tego doszło i dam szanse na wyjaśnienie,
    > jeśli nie to od razu pozew do sądu.

    Jak chcesz składać pozew, to zapewne masz jakieś wsparcie w przepisach.
    Tupanie nóżką w sądach raczej nie działa - musisz wykazać, co zostało
    naruszone, w jaki sposób i przez kogo.

    Jak znajdziesz nagranego siebie w bliżej nieokreślonym miejscu w kraju -
    pozwiesz rząd? W końcu to on niby odpowiada za kraj ;->

    A jak będzie to gdzieś w świecie - ONZ? ;->

    > I będziesz się mógł tam wykazać "wsparciem w przepisach".

    Patrz wyżej.

    > Rozmowę telefoniczną można nagrać w kilku miejscach.
    > Figle na wersalce w pokoju nie można nagrać na centrali telefonicznej
    > tylko ustawiając kamerę w tym pokoju.

    Primo: detal techniczny.
    Secundo: teleobiektyw i też się da.