  • Data: 2010-07-01 08:09:07
    Temat: Re: Aspekt prawny podsluchiwania opiekunki do dziecka?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-07-01 08:44, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Brednie.

    > Tutaj zgoda.

    Skoro tutaj zgoda to poprzedni fragment też, myśl logicznie.

    > Brednie.

    Twoja instalacja nagrała, ty wystąpisz jako nagrywający czyli
    osoba odpowiedzialna za powstanie filmu.

    > To jego szukaj.

    Ja nie mam uprawnień, policja owszem.

    > A ja mogę ciebie podejrzewać o to, że to ty opublikowałeś i mnie
    > oczerniasz, bo chcesz wyłudzić odszkodowanie. I może masz jeszcze
    > zdjęcia pedofilskie u siebie ;->

    Podejrzewać mnie możesz. Tyle że w tym kraju nie znajdziesz takiego
    głupiego sędziego który uwierzy że idąc na imprezę do ciebie z
    kochanką/sekretarką/asystentką zabrałem ze sobą kamerę od monitoringu
    (inna jakość niż z normalnej kamery), nagrałem materiał mnie
    kompromitujący i opublikowałem go w sieci.
    A w tym czasie w twoim domu gdzie nagranie zostało zrobione funkcjonuje
    system monitoringu ale materiał (wedle twojej teorii) na pewno nie
    został na nim nagrany lub ty nie jesteś odpowiedzialny za jego
    powstanie. :-)
    Zastanów się nad tym na spokojnie.

    > Jak nie masz? Rząd jest odpowiedzialny za kraj - rząd pozywaj.

    Jak przegrasz sprawę o nagranie ze mną to sobie będziesz ten
    rząd pozywał o niedobre dla ciebie prawo. :-)

    > Generalnie - bredzisz.

    Generalnie pisze prawdę.

    > Równie dobrze możesz odpowiadać za morderstwo, bo nie dopilnowałeś
    > swojej siekiery użytej jako narzędzia zbrodni.

    Bardzo złe porównanie. Siekierą kogoś zabije jeden człowiek
    i właściciel może o tym nie wiedzieć, w przypadku filmu z
    monitoringu film został nagrany przez ciebie lub twoją
    instalację, wiedziałeś że został nagrany i nie zrobiłeś nic
    aby nie został wykorzystany niezgodnie z przeznaczeniem.
    Jesteś co najmniej współwinnym.
    Bo w trakcie śledztwa może się okazać że film był opublikowany
    spod twojego adresu IP i teraz udowodnij że to nie ty tylko
    jakiś technik od konserwacji. :-)