  • Data: 2010-07-01 08:00:57
    Temat: Re: Aspekt prawny podsluchiwania opiekunki do dziecka?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 1 Jul 2010, RadoslawF wrote:

> [...]
    [...]
    > Naruszony został mój wizerunek poprzez nagranie filmu

    No to wskaż przepis proszę.
    (nie, to Ty zażyczyłeś sobie skorzystania z ochrony wizerunku,
    bo to że wiem iż np. Olgierd by co innego zaproponował, to inna
    sprawa :P)

    > i opublikowanie go w internecie

    A to oczywiście, że "narusza", 100% racji.
    Tylko jeszcze trzeba znaleźć winnego.

    > Jak znajdę w "bliżej nieokreślonym miejscu" to nie bardzo mam
    > kogo pozwać, jak w miejscu określonym to mam.

    Ale Andrzej Ci wskazał "winnego" - skoro powołujesz się, że odpowiada
    ten, kto odpowiada za "miejsce"....
    :D

    BTW: właśnie usiłujesz wskazać drogę do wsadzenia kogoś do więzienia.
    Instalujesz mu kamerkę (podgląd bez jego wiedzi) i nagrania
    upowszechniasz. Twoim zdaniem to on idzie siedzieć. Za brak czujności
    obywatelskiej, skoro nie może się wykazać kwitami że fachowcy
    przeszukiwali mu mieszkanie na okoliczność braku podglądu, więc
    zaniedbanie jak nic - winny.

    pzdr, Gotfryd