  • Data: 2010-07-01 06:44:56
    Temat: Re: Aspekt prawny podsluchiwania opiekunki do dziecka?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF pisze:

    > Naruszony został mój wizerunek poprzez nagranie filmu

    Brednie.

    > i opublikowanie go w internecie.

    Tutaj zgoda.

    > Przez nagrywającego (to ty)

    Brednie.

    > i publikującego,

    To jego szukaj.

    > o to jesteś podejrzany.

    A ja mogę ciebie podejrzewać o to, że to ty opublikowałeś i mnie
    oczerniasz, bo chcesz wyłudzić odszkodowanie. I może masz jeszcze
    zdjęcia pedofilskie u siebie ;->

    > Jak znajdę w "bliżej nieokreślonym miejscu" to nie bardzo mam
    > kogo pozwać, jak w miejscu określonym to mam.

    Jak nie masz? Rząd jest odpowiedzialny za kraj - rząd pozywaj.

    [ciach]

    > Jak sobie instalujesz monitoring to prawo tego nie zabrania
    > ale ty jako właściciel jesteś odpowiedzialny za wykorzystanie
    > nagranego materiału zgodnie z prawem. Publikacja pikantnych
    > fragmentów nagranego materiału w internecie nie należy do
    > metod "wykorzystania zgodnie z prawem"

    Generalnie - bredzisz.

    Równie dobrze możesz odpowiadać za morderstwo, bo nie dopilnowałeś
    swojej siekiery użytej jako narzędzia zbrodni.