  • Data: 2010-06-30 21:34:16
    Temat: Re: Aspekt prawny podsluchiwania opiekunki do dziecka?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-06-30 22:08, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Ale masz jakieś wsparcie? W przepisach znaczy się?

    Zastanów sie przez chwilkę, znajduje w sieci filmik jak figluje
    ze znajomą u ciebie w mieszkaniu. Jeśli mam do ciebie jakiś
    szacunek spytam jak do tego doszło i dam szanse na wyjaśnienie,
    jeśli nie to od razu pozew do sądu.
    I będziesz się mógł tam wykazać "wsparciem w przepisach".

    > Równie dobrze ktoś mógłby się włamać np. na centralę telefoniczną i
    > rozpowszechnić uzyskane stamtąd nagrania. I co, ścigałbyś operatora
    > telekomunikacyjnego?

    Rozmowę telefoniczną można nagrać w kilku miejscach.
    Figle na wersalce w pokoju nie można nagrać na centrali telefonicznej
    tylko ustawiając kamerę w tym pokoju.