  • Data: 2007-10-22 22:32:04
    Temat: OT: Urlop wychowawczy a lojalka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 22 Oct 2007, Mecenas wrote:

    > Okres urlopu wychowawczego to okres stosunku pracy i nie ma mowa o
    > jakiejkolwiek przerwie w ciągłości zatrudnienia. Jesteś cały czas
    > pracownikiem.

    Bynajmniej nie mam zamiaru dyskutować z faktami :)
    Ale powiem, że dziwi mnie, że kogoś dziwi fakt że ma miejsce zjawisko
    nazywane "dyskryminacją kobiet".
    Patrząc zupełnie z boku (nie mam pracowników) zastanawiam się, co by
    wszyscy zwolennicy niedyskryminacji robili (choćby w zakresie posyłania
    na szkolenia) na miejscu pracodawców.

    pzdr, Gotfryd