  • Data: 2007-10-24 15:33:03
    Temat: Re: OT: Urlop wychowawczy a lojalka
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa, 24 października 2007 16:45
    (autor Henry(k)
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1xnaywo8ypgxv.1hw2zkna07llr$.dlg@40tude.net>):

    > A jak zabezpieczysz się przed nadużywaniem tego prawa przez
    > pracodawców? Co ma zrobić pracownica która usłyszy "zrób mi
    > loda bo Cię zwolnię" albo ktoś kto usłyszy "masz zostawać
    > po godzinach z własnej woli bo wylecisz".

    Ale to się ma nijak do umów. Niezależnie od wszystkiego, takie praktyki są
    karalne z innych kodeksów. Jak mi klient tak powie to tak samo... Przecież
    w układach z DG funkcjonuje wiele osób... I zabezpieczenia KP nie są
    potrzebne. Jak mi klientka zechce zrobić loda za usługę to ją potraktuję
    tak samo z buta jak pracodawcę...

    Od chronienia takich rzeczy nie są umowy o pracę... To jest łamanie prawa,
    niezależnie od formy umowy

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl