  • 1. Data: 2024-09-18 20:33:14
    Temat: Policja pomocna;)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://www.tuwroclaw.com/wiadomosci,wroclaw-policja
    -wystawia-mandaty-kierowcom-ktorzy-chcieli-uchronic-
    auta-przed-powodzia,wia5-3266-75743.html

    W zasadzie tytuł mówi wszystko...
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2024-09-19 11:49:24
    Temat: Re: Policja pomocna;)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Sep 2024 20:33:14 +0200, Shrek wrote:
    > https://www.tuwroclaw.com/wiadomosci,wroclaw-policja
    -wystawia-mandaty-kierowcom-ktorzy-chcieli-uchronic-
    auta-przed-powodzia,wia5-3266-75743.html

    > W zasadzie tytuł mówi wszystko...

    Porządek musi być.

    Wczoraj nasza dzielna SM pilnowała wału powodziowego, strasząc 500zl
    mandatem.
    Tzn straszyła kartka na taśmie w poprzek drogi, SM stała obok.
    Kto tam zakaz wydał, i czy miał prawo nie wnikałem.
    Wlazłem 200m dalej, tam całe wycieczki chodziły :-)

    Nasza dzielna policja na podobnej zasadzie pilnowała wału w jeszcze
    innym miejscu.

    J.

  • 3. Data: 2024-09-19 11:57:48
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 18.09.2024 o 20:33, Shrek pisze:
    > https://www.tuwroclaw.com/wiadomosci,wroclaw-policja
    -wystawia-mandaty-kierowcom-ktorzy-chcieli-uchronic-
    auta-przed-powodzia,wia5-3266-75743.html

    > W zasadzie tytuł mówi wszystko...

    To są wezwania na komisariat. Z dwojga złego wolał bym dostać mandat niż
    wezwanie na komisariat we Wrocławiu ;)

    PD

  • 4. Data: 2024-09-19 16:36:40
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 19.09.2024 o 11:57, PD pisze:

    > To są wezwania na komisariat. Z dwojga złego wolał bym dostać mandat niż
    > wezwanie na komisariat we Wrocławiu ;)

    Tu masz combo, wezwanie żeby dostać mandat.

  • 5. Data: 2024-09-19 18:13:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Sep 2024 16:36:40 +0200, nadir wrote:

    > Tu masz combo, wezwanie żeby dostać mandat.

    Kto przyjmuje, ten przyjmuje, a kto nie przyjmuje, tego zapraszamy do
    toalety :-(

    J.

  • 6. Data: 2024-09-19 19:01:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Sep 2024 18:40:31 +0200, A. Filip wrote:

    > Dobry premier to z całą pewnością (osobiście) odkręci.

    Ma inne zadania na głowie.
    Ktos mu powodzian szabruje, i musi ich złapać.

    J.

  • 7. Data: 2024-09-19 19:05:26
    Od: Akarm <a...@w...pl>

> [...]
    > https://www.tuwroclaw.com/wiadomosci,wroclaw-policja
    -wystawia-mandaty-kierowcom-ktorzy-chcieli-uchronic-
    auta-przed-powodzia,wia5-3266-75743.html

    A rozum każe poznać fakty.
    Policja wyjaśniła, zamieszczam to wyjaśnienie specjalnie dla mocno
    upośledzonych:

    DEMENTUJEMY INFORMACJE PORTALU TUWROCLAW.PL - POLICJANCI NIE WYSTAWILI
    ŻADNEGO MANDATU ZA ZŁE PARKOWANIE PRZY AL. KOCHANOWSKIEGO!!
    Wczoraj, 18 września br., do wrocławskich policjantów zadzwoniło kilka
    osób z prośbą o interwencję w związku z niewłaściwym parkowaniem
    pojazdów przy al. Kochanowskiego. Dodatkowo zostały zrobione zdjęcia
    zaparkowanych samochodów w miejscach, gdzie nie wolno tego robić.
    Policjanci zgodnie z obowiązującymi przepisami byli zobligowani do
    działania w tym zakresie. Wystawiono wezwania, które zakończyły się
    pouczeniami. Prosimy także o wyrozumiałość innych osób, które zauważą
    tego typu wykroczenia - bądźmy dla siebie życzliwi i pomocni, bo tak
    możemy najlepiej pomóc sobie i innym.

    --
    -
    Akarm

  • 8. Data: 2024-09-19 19:11:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Sep 2024 19:05:26 +0200, Akarm wrote:
> [...]
    > pouczeniami. Prosimy także o wyrozumiałość innych osób, które zauważą
    > tego typu wykroczenia - bądźmy dla siebie życzliwi i pomocni, bo tak

    No proszę, szybko premier zadziałał :-)

    Robercie, jak to jest, nie można dostrzec braku znamion wykroczenia, w
    sytuacji wyjątkowej? :-P

    Albo wezwać proszących na swiadków, i ukarać za niestawienie, to się
    może nauczą współżycia społecznego :-)

    J.

  • 9. Data: 2024-09-19 20:21:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.09.2024 o 19:05, Akarm pisze:

    > Policjanci zgodnie z obowiązującymi przepisami byli zobligowani do
    > działania w tym zakresie. Wystawiono wezwania, które zakończyły się
    > pouczeniami.

    Zgodnie z obowiązującymi przepisami policjant musi zostawić wezwanie,
    czy może po prostu wzruszyć ramionami że stan wyższej konieczności? A
    jeśli nie może to czemu? Za głupi?

    Co takie wzywanie ludzi ma na celu? Ludzie i policja naprawdę nie mają
    teraz lepszej roboty? No bo jeśli w czasie walki z powodzią policjant
    nie ma lepszego pomysłu na swoją pracę niż utrudnianie życia obywatelom,
    robienie nic nie dającej roboty i jeszcze angażowanie w to innych
    mundurowych, to znaczy ze jego praca ma wartość ujemną i należy go po
    prostu wypierdolić. Bo nie dość że pożytku z niego nie ma a kosztuje, to
    jeszcze szkodzi. Ewentualnie jego komendanta, ale ten nichuja się nie
    przyzna że im kazał.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2024-09-19 21:20:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Sep 2024 20:21:46 +0200, Shrek wrote:

    > Zgodnie z obowiązującymi przepisami policjant musi zostawić wezwanie,
    > czy może po prostu wzruszyć ramionami że stan wyższej konieczności? A
    > jeśli nie może to czemu? Za głupi?

    A pouczyc pisemnie na kartce za wycieraczką może ?

    > Co takie wzywanie ludzi ma na celu?

    Jeśli musi "przerobić sprawę", to musi i wezwać.
    No ewentualnie może czatować przy tych samochodach, az się kierowca
    pojawi ..

    > Ludzie i policja naprawdę nie mają teraz lepszej roboty?

    Obywatelom nie dogodzisz - są i ambitni.

    > No bo jeśli w czasie walki z powodzią policjant
    > nie ma lepszego pomysłu na swoją pracę niż utrudnianie życia obywatelom,

    Myslisz, ze lepiej pouczać, czy nosic woreczki? :-)

    Zresztą wzywać można na spokojnie - za tydzien czy dwa, a i walka z
    powodzią we wrocku też w tym roku spokojna :-)

    > robienie nic nie dającej roboty i jeszcze angażowanie w to innych
    > mundurowych, to znaczy ze jego praca ma wartość ujemną i należy go po
    > prostu wypierdolić.

    No ale kto ma to stwierdzić ? Sam policjant?

    Poza tym ambitny obywatel skargę może napisać, BSW może sprawdzić
    załatwianie spraw, a wał nic nie może :-)

    J.