  • Data: 2007-10-24 11:48:26
    Temat: Re: OT: Urlop wychowawczy a lojalka
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Albo takie małe przedsiębiorstwo. Kalkulują, że stać ich na pensję dla 1
    > sekretarki. Zatrudniają, sekretarka zachodzi po miesiącu i znika na lata z
    > firmy, a pensję jej trzeba płacić, choć nie pracuje. Można ją zastąpić
    > drugą, ale to oznacza podwójny koszt takiej sekretarki. A małej firmy może
    > na to nie stać... A nawet jak stać, to w imię czego?
    >
    > Albo np. kolega musiał specjalny kibel damski tworzyć w firmie, bo ma jedną
    > kobietę i 8 facetów.... I kolejny koszt... Bo ona nie może w męskim...
    > Nawet sama z siebie by mogła, bo zupełnie jej to wali i i tak chodzi do
> [...]

    Ja bym jednak dodał, że ważniejsze od tych wszystkich "dodatków" jest
    prawo do swobodnego doboru pracowników, które umowa o pracę na czas
    nieokreślony uniemożliwia, gdyż pracodawca nie może po prostu zwolnić
    pracownika, który się nie sprawdza. Myślę, że zniesienie tego jest
    zdecydowanie ważniejsze, niż całej reszty.

    --
    Doczekaliśmy wolnych wyborów:
    http://pracownik.blogspot.com