eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja czy niezgodność - co lepiej? › Gwarancja czy niezgodność - co lepiej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Gwarancja czy niezgodność - co lepiej?
    Date: Fri, 30 Jul 2010 17:52:39 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 14
    Message-ID: <2q34c88zfix7$.b37j7ah1qrvd.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: chello089072069110.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1280505206 25075 89.72.69.110 (30 Jul 2010 15:53:26 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 30 Jul 2010 15:53:26 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:648044
    [ ukryj nagłówki ]

    Zakupiłem u operatora telefon komórkowy wraz z aktywacją, niestety okazał
    się on totalnym bublem. Z powodu licznych wad zamierzam go reklamować -
    powstaje pytanie - czy lepiej skorzystać z gwarancji producenta, czy z
    niezgodności towaru z umową? Głównie obawiam się tego, że niektórych
    przypadłości po prostu nie uda się usunąć w serwisie, lub serwis się ich
    nie dopatrzy - i co wtedy? Po ilu naprawach przysługuje mi nowy aparat, ew.
    czy w razie nieusunięcia przez serwis usterek istnieje jakakolwiek prawna
    możliwość częściowego odstąpienia od umowy z operatorem, tzn. wymiana
    telefonu na inny model?

    --
    best regards,
    scream
    Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1