eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja a brak karty gwarancyjnejreklamacja a brak karty gwarancyjnej
  • Data: 2009-03-04 11:08:22
    Temat: reklamacja a brak karty gwarancyjnej
    Od: "Karolcia" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!

    Niecały rok temu zakupiłem zestaw komputerowy. Zestaw był montowany i
    testowany w serwisie sprzedawcy. Do mnie dostarczono zmontowany zestaw,
    podłączono go , wszelkie pudełka spakowano w jedno a dokumenty zapakowano w
    opakowanie od płyty głownej. Przy odbiorze sprawdzilem , byly wszelkei
    sterowniki, instrukcje i faktura oraz protokół odbioru.

    Ostatnio padł monitor, jako że ma gwarancje 3 lata zapakowałem i pojechalem
    do serwisu. Tam poinformowano mnie że firma Gateway (producent monitora) ma
    gwarancje door to door i zebym dzwonil do nich.

    Firma odezwala sie szybko , powiedziala co i jak zrobic, i tu problem.
    Zażądała żebym doączył karte gwarancyjną monitora. Sprawdziłem nigdzie nie
    mam takiej. Pan poinformowal mnie że powinna byc dołaczona do monitora.
    Nie mam i nie dostałem.

    Co teraz ? Sklep w którym kupiłem sprzet reklamacje przyjmuje na podstawie
    paragonu zakupu (tu faktura) ale monitora nie chce bo to "nie ich problem".
    Serwis monitora jest bardzo miły ale chcą karty której nie mam bo nie
    dostałem.
    Co mam zrobić ??

    pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1