eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja a brak karty gwarancyjnejRe: reklamacja a brak karty gwarancyjnej
  • Data: 2009-03-04 14:02:56
    Temat: Re: reklamacja a brak karty gwarancyjnej
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    brackenpl pisze:
    > Zanieść do sklepu. To jak najbardziej "ich problem" (o ile monitor także
    > był kupiony w sklepie). Zadzwonić do rzecznika praw konsumenta.
    >
    > B


    sklep musi przyjąć ten monitor i sam go wysłać to serwisu, wadą takiego
    rozwiązania jest wydłużenie się w czasie bo nigdzie nie jest określone
    ile ma trwać reklamacja :)

    --
    krzysiek82

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1