  • Data: 2009-03-05 09:38:43
    Temat: Re: reklamacja a brak karty gwarancyjnej
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysiek82 pisze:

    > To teraz baranie to udowodnij, jak ja lubię takich teoretyków :/

    Jeśli wadę zgłoszono do 6 miesięcy od dnia zakupu, to sprzedawca ma
    udowodnić, że nie było jej w momencie zakupu.

    A po 6 miesiącach kupujący może powołać biegłego, który stwierdzi, że
    np. urządzenie popsuło się, ponieważ użyte w nim materiały były gorszej
    jakości i np. jakiś układ elektroniczny popsuł się wcześniej niż powinien.

    --
    Liwiusz