eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja a brak karty gwarancyjnej › Re: reklamacja a brak karty gwarancyjnej
  • Data: 2009-03-04 21:19:16
    Temat: Re: reklamacja a brak karty gwarancyjnej
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 04.03.2009 Maverick <m...@p...fm> napisał/a:
    > krzysiek82 wrote:
    >> brackenpl pisze:
    >>> Zanieść do sklepu. To jak najbardziej "ich problem" (o ile monitor
    >>> także był kupiony w sklepie). Zadzwonić do rzecznika praw konsumenta.
    >> sklep musi przyjąć ten monitor i sam go wysłać to serwisu, wadą takiego
    >> rozwiązania jest wydłużenie się w czasie bo nigdzie nie jest określone
    >> ile ma trwać reklamacja :)

    Jeśli reklamacja z tyt. gwarancji to nie musi, chyba że ta gwarancja tak
    stanowi.

    > Chyba ze nie reklamacja, a niezgodnosc towaru z umowa (wtedy jest to
    > okreslone)- ale to inna para kaloszy...

    "niezgodność z umową" to także "reklamacja". To po prostu jej inny tryb.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1