eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja a brak karty gwarancyjnejRe: reklamacja a brak karty gwarancyjnej
  • Data: 2009-03-04 12:53:56
    Temat: Re: reklamacja a brak karty gwarancyjnej
    Od: brackenpl <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Karolcia pisze:

    >
    > Co teraz ? Sklep w którym kupiłem sprzet reklamacje przyjmuje na podstawie
    > paragonu zakupu (tu faktura) ale monitora nie chce bo to "nie ich problem".
    > Serwis monitora jest bardzo miły ale chcą karty której nie mam bo nie
    > dostałem.
    > Co mam zrobić ??


    Zanieść do sklepu. To jak najbardziej "ich problem" (o ile monitor także
    był kupiony w sklepie). Zadzwonić do rzecznika praw konsumenta.

    B

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1