eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja a brak karty gwarancyjnej › Re: reklamacja a brak karty gwarancyjnej
  • Data: 2009-03-05 08:03:46
    Temat: Re: reklamacja a brak karty gwarancyjnej
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    PlaMa pisze:
    > Jak zwykle bzdury piszesz i tyle. Wada była od początku i ujawniła sie
    > po x czasie korzystania z urządzenia. Kwestia tylko przypilnowania tych
    > 6/24 miesiecy

    To teraz baranie to udowodnij, jak ja lubię takich teoretyków :/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1