eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja a brak karty gwarancyjnej › Re: reklamacja a brak karty gwarancyjnej
  • Data: 2009-03-04 14:12:14
    Temat: Re: reklamacja a brak karty gwarancyjnej
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Maverick pisze:
    > Chyba ze nie reklamacja, a niezgodnosc towaru z umowa (wtedy jest to
    > okreslone)- ale to inna para kaloszy...
    >

    odpada niezgodność towaru z umową bo to klient musi wtedy udowodnić, że
    ta wada istniała w dniu wydania a jest to niemożliwe i w tym przypadku.
    Nie ma sensu ponieważ po co ktoś by trzymał w domu monitor zwalony od
    samego początku?

    --
    krzysiek82

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1