eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja a brak karty gwarancyjnej › Re: reklamacja a brak karty gwarancyjnej
  • Data: 2009-03-04 14:10:25
    Temat: Re: reklamacja a brak karty gwarancyjnej
    Od: Maverick <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    krzysiek82 wrote:
    > brackenpl pisze:
    >> Zanieść do sklepu. To jak najbardziej "ich problem" (o ile monitor
    >> także był kupiony w sklepie). Zadzwonić do rzecznika praw konsumenta.
    >>
    >> B
    >
    >
    > sklep musi przyjąć ten monitor i sam go wysłać to serwisu, wadą takiego
    > rozwiązania jest wydłużenie się w czasie bo nigdzie nie jest określone
    > ile ma trwać reklamacja :)
    >
    Chyba ze nie reklamacja, a niezgodnosc towaru z umowa (wtedy jest to
    okreslone)- ale to inna para kaloszy...

    --
    Regards,
    Maverick

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1