eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja a brak karty gwarancyjnej › Re: reklamacja a brak karty gwarancyjnej
  • Data: 2009-03-04 22:14:22
    Temat: Re: reklamacja a brak karty gwarancyjnej
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2009-03-04 15:12, krzysiek82 pisze:

    >> Chyba ze nie reklamacja, a niezgodnosc towaru z umowa (wtedy jest to
    >> okreslone)- ale to inna para kaloszy...
    > odpada niezgodność towaru z umową bo to klient musi wtedy udowodnić, że
    > ta wada istniała w dniu wydania a jest to niemożliwe i w tym przypadku.
    > Nie ma sensu ponieważ po co ktoś by trzymał w domu monitor zwalony od
    > samego początku?

    Jak zwykle bzdury piszesz i tyle. Wada była od początku i ujawniła sie
    po x czasie korzystania z urządzenia. Kwestia tylko przypilnowania tych
    6/24 miesiecy

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1