eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawolaptop › laptop
  • Data: 2006-12-04 15:13:15
    Temat: laptop
    Od: " toja" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    firma serwisowa odmowila mi naprawy laptopa(wyceniona na 1400zl) uznajac ze
    doszlo do uszkodzenia mechanicznego matrycy. Nie tykalam tego laptopa i nie
    zrobilam tego, cos sie wylalo w srodku i tyle.Wiadomo ze nie jest w ich
    biznesie naprawic. Odwolalam sie do producenta, odpisal ze to uszkodzenie
    mechaniczne(nie widzac laptopa na oczy!!!) bez zadnych ekspertyz testow i
    badan! Co teraz? chce ich pozwac do sadu konsumenckiego. Wiem ze na nich
    ciazy obowiazek udowodnienia uszkodzenia mechanicznego. Ale czy poniose
    koszty takiego postepowania jak ich pozwe? i czy pozwac serwisanta (ich
    firma naprawiajaca) czy producenta?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1