eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawolaptop › Re: laptop
  • Data: 2006-12-04 17:40:41
    Temat: Re: laptop
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    toja napisał(a):
    > firma serwisowa odmowila mi naprawy laptopa(wyceniona na 1400zl) uznajac ze
    > doszlo do uszkodzenia mechanicznego matrycy. Nie tykalam tego laptopa i nie
    > zrobilam tego, cos sie wylalo w srodku i tyle.Wiadomo ze nie jest w ich
    > biznesie naprawic. Odwolalam sie do producenta, odpisal ze to uszkodzenie
    > mechaniczne(nie widzac laptopa na oczy!!!) bez zadnych ekspertyz testow i
    > badan! Co teraz? chce ich pozwac do sadu konsumenckiego. Wiem ze na nich
    > ciazy obowiazek udowodnienia uszkodzenia mechanicznego. Ale czy poniose
    > koszty takiego postepowania jak ich pozwe? i czy pozwac serwisanta (ich
    > firma naprawiajaca) czy producenta?

    Tzw. 'rozlanie' matrycy nastepuje na skutek dzialania sily zewnetrznej.
    Silnego docisniecia matrycy, upadku, lub bezposredniego uszkodzenia matrycy.
    Do tego nie potrzeba ekspertyz.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1