eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawolaptop › Re: laptop
  • Data: 2006-12-04 19:13:52
    Temat: Re: laptop
    Od: akala <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 4 Dec 2006 15:13:15 +0000 (UTC), toja napisał(a):

    > firma serwisowa odmowila mi naprawy laptopa(wyceniona na 1400zl) uznajac ze
    > doszlo do uszkodzenia mechanicznego matrycy. Nie tykalam tego laptopa i nie
    > zrobilam tego, cos sie wylalo w srodku i tyle.Wiadomo ze nie jest w ich
    > biznesie naprawic. Odwolalam sie do producenta, odpisal ze to uszkodzenie
    > mechaniczne(nie widzac laptopa na oczy!!!) bez zadnych ekspertyz testow i
    > badan! Co teraz? chce ich pozwac do sadu konsumenckiego. Wiem ze na nich
    > ciazy obowiazek udowodnienia uszkodzenia mechanicznego. Ale czy poniose
    > koszty takiego postepowania jak ich pozwe? i czy pozwac serwisanta (ich
    > firma naprawiajaca) czy producenta?

    ot taki przypadek ,pewna osoba włożyła pomiędzy klawiaturę a ekran/
    położyła na klawiaturę - by było jasne/ gruby notesik i następnie zamknęła
    laptopa tak docisnęła by zatrzaski chwyciły,a poźniej się dziwiła ,że
    "laptop się popsuł" może to taki przypadek ?
    akala

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1