  • Data: 2006-12-05 07:16:05
    Temat: Re: laptop
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " toja" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:el1dua$d6i$1@inews.gazeta.pl...
    > firma serwisowa odmowila mi naprawy laptopa(wyceniona na 1400zl) uznajac
    > ze
    > doszlo do uszkodzenia mechanicznego matrycy. Nie tykalam tego laptopa i
    > nie
    > zrobilam tego, cos sie wylalo w srodku i tyle.Wiadomo ze nie jest w ich
    > biznesie naprawic. Odwolalam sie do producenta, odpisal ze to uszkodzenie
    > mechaniczne(nie widzac laptopa na oczy!!!) bez zadnych ekspertyz testow i
    > badan! Co teraz? chce ich pozwac do sadu konsumenckiego. Wiem ze na nich
    > ciazy obowiazek udowodnienia uszkodzenia mechanicznego. Ale czy poniose
> [...]
    Z tego co wiem to zeby ich pozwac i tak musisz zrobic ekspertyze u
    rzeczoznawcy sadowego - wiec moze na najpierw ja zrob ( niestety za nia
    placisz) , a jezeli bedzie po Twojej mysli lec do firmy i zadaj naprawy i
    zwrotu pieniedzy za ekspertyze. Jezeli nie pomoze to sad.
    PS: o szczegoly najpierw zapytaj w Federacji Konsumenta - oni te tematy
    znaja dokladnie i podpowiedza co i jak, prawdopodobnie podadza kontakt do
    rzeczoznawcy.
    PS2: To uszkodzenie rzeczywiscie wyglada na mechaniczne i wcale nie musi byc
    zewnetrzych sladow - te typy wyswietlaczy sa bardzo delikatne.

    K.