  • Data: 2006-12-05 11:27:48
    Temat: Re: laptop
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    toja napisał(a):
    > aha słuchajcie dzisiaj bede rozmawiala tel z dyrektorem handlowym
    > producenta ,ktory w jego imieniu wydal negatywna opinie (zaocznie,nigdy
    > laptopa nie widzial, jak tak mozna?).

    Czy uwazasz ze prezes firmy produkujacej owe panele tez powinien
    osobiscie rozkrecic Twojego laptopa i osobiscie sprawdzic co sie stalo???
    Od tego ma pracownikow zeby to za niego robili, on ew podpisuje sie pod
    ich ocena.

    > Tak naprawde w tym bizesie serwisowym chodzi o to ze oni naprawia jakas
    > drobna usterke, ale nie jest w ich interesie wymieniac matryce! (kazdy to
    > powie pracujacy w serwisie),

    A guzik wiesz. Producet notebooka tez ma gwarancje na instalowane
    komponenty (chyba ze kupil je na wyprzedazy na allegro :) ) i jesli cos
    sie uszkodzi na gwarancji to dalej egzekwuje ja od sprzedawcy/
    producenta podzespolu. Teoretycznie wiec nie ponosi wiekszych kosztow
    niz przy serwisie jakiejkolwiek innej czesci. Inna bajka, ze nie bedzie
    wymienial czesci, ktorej reklamacje rowniez i producent zakwestionuje z
    takich samych przyczyn jak Tobie teraz ja kwestionuje producent laptopa.

    > prawda. Kazdy dziala na swoja korzysc, po prostu ... to przykre ale
    > prawdziwe.Pytalam kilku informatykow czy takie pasy moga powstac i
    > poiwedziali ze tak, ale nikt mi tego nie naprawi -za duze koszty...

    Bardzo 'ciekawi' ci informatycy, ale o handlu i serwisie maja mierne
    pojecia...

    A w koncu moze napiszesz jasno czy owo uszkodzenie to 'wylanie' matrycy,
    czy paski. Bo raz piszesz tak, a raz tak...
    I czy przypadkiem jakis czas temu nie bylo Twojego watka o podobnym
    temacie, gdzie tez chcialas wysylac laptopa do producenta, bo sprzedawca
    nie uznawal reklamacji?

    pozdrawiam,
    Przemek O.