eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawolaptop › laptop
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " toja" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: laptop
    Date: Mon, 4 Dec 2006 15:13:15 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 12
    Message-ID: <el1dua$d6i$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: out4.bph.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1165245195 13522 172.20.26.242 (4 Dec 2006 15:13:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Dec 2006 15:13:15 +0000 (UTC)
    X-User: lunaa2
    X-Forwarded-For: 172.20.6.65
    X-Remote-IP: out4.bph.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:431042
    [ ukryj nagłówki ]

    firma serwisowa odmowila mi naprawy laptopa(wyceniona na 1400zl) uznajac ze
    doszlo do uszkodzenia mechanicznego matrycy. Nie tykalam tego laptopa i nie
    zrobilam tego, cos sie wylalo w srodku i tyle.Wiadomo ze nie jest w ich
    biznesie naprawic. Odwolalam sie do producenta, odpisal ze to uszkodzenie
    mechaniczne(nie widzac laptopa na oczy!!!) bez zadnych ekspertyz testow i
    badan! Co teraz? chce ich pozwac do sadu konsumenckiego. Wiem ze na nich
    ciazy obowiazek udowodnienia uszkodzenia mechanicznego. Ale czy poniose
    koszty takiego postepowania jak ich pozwe? i czy pozwac serwisanta (ich
    firma naprawiajaca) czy producenta?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1