  • Data: 2006-12-04 15:31:37
    Temat: Re: laptop
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 4 Dec 2006 15:13:15 +0000 (UTC), toja napisał(a):

    > firma serwisowa odmowila mi naprawy laptopa(wyceniona na 1400zl) uznajac ze
    > doszlo do uszkodzenia mechanicznego matrycy. Nie tykalam tego laptopa i nie
    > zrobilam tego, cos sie wylalo w srodku i tyle.

    Moze nie Ty, a ktos inny? Sorry, ja tez bym Ci nie uwierzyl gdybys przyszla
    do mnie z takim problemem. Matryca nie rozlewa sie ot tak po prostu, ktos
    musial ja bardzo mocno nacisnac, zrzucic cos na nia, uderzyc, itp. Samo z
    siebie sie tak nie zrobi! Moim zdaniem slusznie odmawiaja Ci uznania
    gwarancji bo to JEST uszkodzenie mechaniczne.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl