eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawolaptop › Re: laptop
  • Data: 2006-12-05 10:47:19
    Temat: Re: laptop
    Od: " toja" <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    to laptop niskiej jakosci (polska firma -nie wymienie jaka)mam gwarancję.
    Co do serwisanata to jest to firma dzialajaca przy producencie (nawet ten
    sam adres maja) wiec nie liczylam ,ze producent bedzie mial inne zdanie. Na
    laptopie mam pasy kolorowe. Jak wysylalam do serwisanata byly tylko z prawej
    strony ,na upartego mozna bylo cos widziec, jak wrocil laptop to niestety
    bylo ich juz do polowy.Wiadome ze pewnie go tam naciskali itd. Trudno jest
    cokolwiek udowodnic.zeby powstala taka szkoda nalezy dzialac duza sila min
    3kg.Moze rzeczywiscie pojde do niezaleznego serwisanta i zapytam o opinie...

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1