eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawolaptop › Re: laptop
  • Data: 2006-12-05 10:53:16
    Temat: Re: laptop
    Od: " toja" <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    aha słuchajcie dzisiaj bede rozmawiala tel z dyrektorem handlowym
    producenta ,ktory w jego imieniu wydal negatywna opinie (zaocznie,nigdy
    laptopa nie widzial, jak tak mozna?).Jak prowadzic z nim dyskusje? Potraszyc
    sadem konsumenckim czy zaproponowac ugodowe rozwiazanie,grzecznie i mile?
    Tak naprawde w tym bizesie serwisowym chodzi o to ze oni naprawia jakas
    drobna usterke, ale nie jest w ich interesie wymieniac matryce! (kazdy to
    powie pracujacy w serwisie), to niestety nie zawsze ma cokolwiek wspolnego z
    prawda. Kazdy dziala na swoja korzysc, po prostu ... to przykre ale
    prawdziwe.Pytalam kilku informatykow czy takie pasy moga powstac i
    poiwedziali ze tak, ale nikt mi tego nie naprawi -za duze koszty...

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1