  • Data: 2005-07-03 16:28:05
    Temat: Wykup gruntu przez spoldzielnie a istniejaca hipoteka
    Od: Piotrek <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Dostalem pismo ze Spoldzielni ze chca wykupic na wlasnosc dzierzawione
    grunty. Moje mieszkanie ma juz zalozona hipoteke (przeksztalcilem
    wlasnosciowe prawo do lokalu na hipoteczne). Czy w jakims stopniu teraz
    dotyczy mnie sprawa wykupu gruntow przez spoldzielne? Nie wiem czy
    powinienem podpisac zgode na wykup czy mnie to juz nie dotyczy?

    Pozdrawiam
    Piotrek