  • Data: 2005-07-04 05:23:23
    Temat: Re: Wykup gruntu przez spoldzielnie a istniejaca hipoteka
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 4 lip o godzinie 07:11, na pl.soc.prawo, witek napisał(a):

    > masz trzy a teraz to właściwie 4 sytuacje

    Nie znam na razie szczegółów, ale członek mojej rodziny ma wykupione
    mieszkanie (nie wiem czy jest członkiem spółdzielni) ale wiem że opłaca
    tylko fundusz remontowy - i np. malowanie klatki, remont dachu itp - nie
    interesuje jej "zrzutka" - po prostu za to płaci fundusz remontowy.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany