  • Data: 2005-07-04 17:43:36
    Temat: Re: Wykup gruntu przez spoldzielnie a istniejaca hipoteka
    Od: Piotrek <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Ch. napisał(a):
    > A czy w przypadku kiedy będziesz miał mieszkanie wraz z gruntem i KW na to
    > - czy w takim przypadku nie zachodzi sytuacja że nie płaci sie czynszu
    > takiego w normalnej wysokości jak płaci pan Kowalski który mieszkania nie
    > wykupił?
    >
    > BTW - od czego zależy że po wykupie mieszkania płaci sie czynsz albo sie
    > nie płaci? Nie chodzi mi tutaj o fundusz remontowy - bo to rozumiem, ale o
    > zwykły czynsz.
    > Nie potrafię zrozumieć ludzi którzy kupują mieszkania w blokach a potem
    > nadal płaca pełny czynsz w takiej wysokości jak sąsiad który nie kupił
> [...]
    Wiesz, niestety nie stac mnie na wlasny dom czy nawet nowe mieszkanie
    wiec kupilem uzywane w bloku. Ale wole miec jednak swoje niz
    lokatorskie. W czynszu sa wyszczegolnione wszelkie oplaty i koszty
    administracyjne to sa naprawde grosze, większosc sumy to fundusz
    remontowy, ogrzewanie i takie rzeczy jak wywoz smieci, winda, prad na
    klatce. Naprawdę koszty administracji to kilka złotych bodajże.

    Pozdrawiam
    Piotrek