  • Data: 2005-07-03 19:17:03
    Temat: Re: Wykup gruntu przez spoldzielnie a istniejaca hipoteka
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek wrote:
    > Witam
    >
    > Dostalem pismo ze Spoldzielni ze chca wykupic na wlasnosc dzierzawione
    > grunty. Moje mieszkanie ma juz zalozona hipoteke (przeksztalcilem
    > wlasnosciowe prawo do lokalu na hipoteczne). Czy w jakims stopniu teraz
    > dotyczy mnie sprawa wykupu gruntow przez spoldzielne? Nie wiem czy
    > powinienem podpisac zgode na wykup czy mnie to juz nie dotyczy?

    księgę hipoteczną ma mieszkanie, a nie grunt.
    to taki dziwny twór.
    Jeśli spółdzielnia wykupi grunt to będzie właścicielem całości gruntu
    pod budynkiem.
    Możesz jeszcze wykupić ułamkową własnośc gruntu pod budynkiem i dopiero
    wówczas będziesz mógł powiedzieć, że jesteś właścicielem mieszkania
    pełną gębą.
    Nie wiem co w tym piśmie było, czy to tylko informacyjnie przysłali, czy
    czegos chcą.