eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTowar niezgodny z umową, sprzedawca milczy › Towar niezgodny z umową, sprzedawca milczy
  • Data: 2009-07-23 10:52:03
    Temat: Towar niezgodny z umową, sprzedawca milczy
    Od: "Piotr" <masterson@USUN_TOvp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam serdecznie.

    Na allegro dokonaliśmy zakupu serwera. Towar nowy, zakupiony na firmę.
    Niestety okazał się niezgodny z umową (serwer miał miec 4 wnęki na dyski
    twarde, a miał 2). Niestety ze względu na remont siedziby nie otwieraliśmy
    paczki przez około 3 tygodnie. Po otwarciu na jaw "wyszła" owa nizgodność.
    Przy rozmowie telefonicznej sprzedawca powiedział aby sprawę opisać w mailu.
    Sprawa została opisana w mailu z prośbą o propozycję rozwiązania sytuacji.
    Sprzedawca od tamtej pory milczy (mineły blisko 2 miesiące, sprzet jest
    nieużywany gdyż nie spełnia naszych wymagań). Jakie mamy możliwości. Serwer
    chcielibyśmy zwrócić lub wymienić. Czy owa sytaucja pozwala nam na to.
    Proszę o pomoc sugestie jak możemy sprawę załatwić.

    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1