eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTowar niezgodny z umową, sprzedawca milczy › Re: Towar niezgodny z umową, sprzedawca milczy
  • Data: 2009-07-23 14:00:23
    Temat: Re: Towar niezgodny z umową, sprzedawca milczy
    Od: " " <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Piotr <masterson@USUN_TOvp.pl> napisał(a):

    O ile zrozumiałam powiadomiłeś sprzedawce o wadzie towaru w ciągu miesiąca od
    jej wykrycia?
    Wyślij mu pismo ( w tym piśmie , napisz, ze jest to kolejna korespondencja,
    pierwsza była z dnia tu data wysłania maila) z zapowiedzią, że w razie nie
    wywiązania sie umowy, wstąpisz na drogę postępowania sądowego z ttytułu
    rekojmi.Obciążysz go kosztami zastępstwa procesowego, sądowymi i zażądasz
    również zwrotu kosztów za straty jakie poniosłeś ponieważ nie posiadałeś
    odpowiedniego do pracy sprzętu ( o ile takie są)Pismo, poczta, za
    potwierdzeniem odbioru



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1